decemberfeeling ?

när första ljuset brinner
står julens dörr på glänt

visst är julen mysig ändå :) pepparkakor & julklappar & glögg & mys & annat gott :) det tråkiga är att det säkerligen inte blir någon snö , inte innan årsskiftet iallafall . jag känner det liksom bara på mig . inte för att mina jular brukar vara särskilt vita , men de finaste har varit det , och jag vill ha en fin jul i år ! idag har vi satt upp små ljusslingor i trädgården & stjärnor & ljusstakar i fönstrena . nästa vecka kanske man kan börja lyssna på lite julmusik ? vi får se . julen ska inte stressas fram men oj vad jag längtar !

måste bara nämna att vi vunnit två raka matcher med innebandyn nu . och det känns gött !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback