sunday bloody sunday

Idag är det söndag . Söndag är nog faktiskt den dag jag tycker minst om . Det är liksom bara någon knasig mellandag där jag aldrig någonsin gör något annat än ligger i soffan & ser på tv på ett ungefär . Nej söndagar är verkligen tråkiga . Visst hade jag kunnat göra nåt , men jag orkar liksom inte ta mig i kragen . Mina söndagar har nämligen varit tråkiga deg-dagar sedan urminnes tider . Jag är trött . Det är jag alltid på söndagar .

Igår var det lördag . Det var en trevlig & lite stressig dag . Först var jag & Emmie i stan & fick väldans mycket uträttat , mycket julklappar blev handlade & det känns bra . Sedan på kvällen var jag på födelsedagsmiddag för Andrea & Olof . Där befann sig många goda vänner & det var en trevlig tillställning . Alla var jättefina & uppklädda & grejer . & maten var god :)

I förrgår var det fredag . Då var jag i den stora staden Göteborg & handlade lite presenter & sen var jag & några goda innebandyvänner & åt & bowlade . Det var jättekul alltihop , förutom att jag nog kom sist på bowlingen . Men , men .. bowling är en ganska klurig sport ändå .

Idag är det exakt en vecka kvar till julafton . Det ska bli ganska mysigt med jul , men det bästa är ändå att det är lov . Jag fullkomligt älskar lov . Frågan är om det finns något bättre ? & på lovet händer det säkerligen en massa trevliga saker . Jag kan knappt vänta :)

Det var allt för mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback