tjipp & hopp

jag är verkligen helt sjukt rastlös en sådan här regnig dag . inga träningar , massa plugg som ligger & väntar .. helt sjukt vad jag har tråkigt . finns inget att göra . idag skulle jag åkt till göteborg men det regnade så hemskt attt jag hann ändra mig (och mina jeans han bli dyngsura) påväg till bussen . hade nog inte blivit en pangdag i staden direkt .
idag har jag iallafall köpt en jättefiin klänning , och nej jag är ju inte direkt någon klänningstjej egentligen , men denna är fin som snus . är totalt nöjd :)
 annat intressant jag har gjort idag är att jag har fotokopierat lite bilder , haft lite spanska , lyssnat på lite god musik & jättemycket annat jättekul som att kolla på Mtv ( inte heller min grej riktigt , men har man trist så har man ) . ikväll ska jag se på ugly betty , veckans höjdpunkt på televisionen . såg iallafall en bild på henne idag , hon som spelar betty alltså , i veckorevyn eller någon såndär tidning och hon är inte alls ful ! alltså hon kanske inte är så väldans ful i programmet heller . glasögon , stor tandställning , fejkögonbryn & några extra kilon och så är man ful liksom ? ja , jag & betty verkar iallafall ha en del gemensamt . men det har vi inte länge till ;) hohohoho . på torsdag ryker den . och ni som inte vet vad jag menar behöver inte veta heller . hihihihi . jag ser fram emot det lite , fast ändå som kommer jag sakna den underbara metallsmaken i min mun & specialtandborsten :) höhöhöhöhöhöh .
alltså jag har verkligen jättetråkigt , verkligen alltså . men näpp , här kan jag inte sitta längre . får gå & ta mig ett äpple elelr en clementin eller nåt sånt gott :) om cirkus 54 minuter börjar bettan , missa inte !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback