denhär helgen

har jag spelat innebandy mest . & träffat lite goda vänner .
innebandyn gick väl hyfsat men det känns som om vi behöver en liten uppryckning , eller iallafall jag . för cirkus sådär 3 veckor sedan kändes allt så på gång , men efter formtoppp komemr ofta formdipp men min verkar aldrig vilja ta slut . nähäpp , det gäller bara att ta i .
vilja slår klass som en smart filur sa nån gång .
vi spelade iallafall lika mot grundsund med a-laget & vann med 4-3 mot björkekärr med b-laget . javars , det var faktiskt helt okej ändå .  
den sociala biten gick väldans bra .
det brukar oftast göra det för mina vänner är så bra , tralalalalalaa .. :)
dock i lördags natt typ kan man väl säga när vi skulle dricka te var det inte så lyckat , eller jaa , teet var inte vidare lyckat . typ lika mycket löste som vatten . det såg ut som kaffe & blev inte ens godare av att vi blandade i sprite . men jag tycker om malin ändå :) sen när vi fastslagit att teet inte borde drickas upp såg vi en jätterolig film :D ett gott skratt är ju inte helt fel att få . den hette the benchwarmers . se den ! en annan film vi försökte oss på att se var sanningen om rödluvan men det gick inte riktigt vägen . får se den en annan dag kanske :)

idag har jag även tagit det lite halvlungt . städat lite och suttit framför tvn och kollat på project runway i flera timmae . sorgligt ändå att man kan fastna på det viset .

te

man kan faktiskt inte alltid vara på topp & snygg . precis innan teet kom fram (:


tjolahopp nu ska jag sova en sväng .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback