I haven't done much lately

skola idag & inte nog med det , skola imorgon också . man kan då inte lita på helgerna nuförtiden . ajajaj . jag som ville sova ut lite . nu ska vi istället informera alla blivande ettor om det fantastiskt roliga & trevliga språket spanska , ha en liten låtsaspresskonferens för att allmänheten ska kunna skratta åt oss & räkna en massa kluriga mattetal . linjära modeller & k-värden är inte riktigt min grej . korv med bröd & festis får vi för besväret . ( + att vi är lediga på måndag , okej .. en ganska bra deal men ändå .. ) 

ikväll är det idolkväll , såklart . varje fredag . okej , nu tar jag i men ibland iallafall .. för det mesta . nu när dom bara är 4 kvar måste man ju kolla liksom . frågan är vem man ska heja på . johan är iallafall körd . allt han får är sympatiröster , även om han var helt okej sist så kan han faktiskt inte mäta sig riktigt med de andra tre . han får åka hem idag . felicia är ju rackarns bra hon . vissa av mina vänner tycker att hon är tråkig men jag tycker att hon är soft . hon sjunger fint & rent & har en go röst . japp . sen har vi ju allas kära snygg-erik . vad ska man säga ? visst är han snygg , och visst sjunger han bra .. ingen av de andra når dock upp till markus nivå . han är kungen ( av idol iallafall ) och han borde vinna , annasr är det ju något som gått snett . japp markus får bli min ( som så många andras ) idolfavorit . heja markus .
kärlekstema idag har jag hört . det kan nog bli mysigt iallafall , höhö . jaja , nu ska jag äta tacopaj . ha det fint

idol
 

Kommentarer
Postat av: amandy

klart att markus är king :D

2006-11-18 @ 00:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback