nännemen .

jag har ont i min tandställning . eller inte riktigt i den kanske men den ligegr bakom iallafall . eller framför , beros på hur man ser det . detta har påverkat min dga lite negativt iallafall . men annars är det gött , oh ja :D
snart ska jag åka & träna en sväng . kuligtkuligt . ha en mysig kväll allesammans som läser min blogg . har nämligen hört att min läsarkrets bara växer och växer och i veckan ska jag nog vara med i aftonbladet och bli intervjuad . hahahahahahahahaha . så bra va . nej men jag tvivlar starkt på att en endaste levande själ läser mina vemodiga tankar . men det är kul ändå :)
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: amanda

ska du bli intervjuad ? DÅ MÅSTE JAG LÄSA !

2006-12-02 @ 00:28:26
Postat av: lisy

njae , det var nog inte riktigt hela sanningen . kul att någon läser min blogg iallafall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback