pizza & plugg

idag var vi i tingsrätten med skolan, intressant men ändå lite konstigt sådär .. jaja .
sen var jag , sofia , johanna , virre & frida och åt pizza (: ojsan vad det var gott vill jag lova . mätt blev man . har inte haft en endaste lektion idag , vilket har varit mer än mycket skönt . så då var det detdär med pluggandet inför mitt fotoprov imorgon , min samhällsinlämning imorgon & mitt matteprov på fredag . prioritet ett är fotoprovet & det går nästan mer bakåt än framåt . man vet aldrig vad pierre hittar på liksom . haha . anyway så känns det som att jag inte kan mycket alls . det kommer säkert att gå bra men jag har liksom fått fel häfte så jag kan inte ens plugga in alla grejer . åh vad jag önskar att foto vore lite mer praktiskt . det borde det ju vara ? ellerhur .. men vår fotolärare älskar lexikon & ord & kunskapstest .
 samhällsgrejen är visserligen inte så stor & apartheid är ganska så intressant ändå .. får nog börja kämpa inom en snar framtid . typ 17-18 minuter sisådär . matteprovet lär skjutas upp till framtiden , för jag lär vara ganska så trött efter allt annat . jepps .

tänk att en näsatn tom tallrik kan se såpass äcklig ut ändå . nähäpp nu ska jag plugga :( häjdå

pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback