tvål

idag hade jag sovmorgon till 20 i 12, helt underbart och väldans välbehövt . fast trots att jag sov så länge imorse är jag helt dödstrött nu , mycket märkligt . det är som om ju mer sömn man får desto tröttare blir man på något vis .
idag har mycket intressant hänt men det mest intressanta var att vi fick tillverka tvål på naturkunskapen . tvål som man absolut inte får lov att tvätta händerna med , för den kan vara farlig typ . vad ska man då med tvål till ? jag undrar så att jag håller på att explodera . våran tvål blev iallafall väldigt lyckad , vit & fin på ett ungefär . 

dagens tips : lyssna på Nikola Sarcvic för han är väldans bra faktiskt .
han är basist i millencolin men solo är han typ tusentals gånger bättre & totalt annorlunda .

nu hade jag tänkt att jag skulle plugga lite naturkunskap , fast jag vet att det aldrig kommer bli av . usch för att plugga in en massa molekyler & kemiska formler . varför liksom ? men , men .. vad gör man inte .. önska mig lycka till .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback