glad påsk !

klockan är bara 12 men det har redan hänt en massa saker idag .
har gett lite paket till min pappa som fyller år .
har vart på champagnefrukost hos malin . sjukt mysigt :) haha , det finns många kul detaljer att berätta vill jag lova . hahahahaha . en del skratatde så att dom grät & andra grät verkligen på riktigt .
har vart & handlat på maxi . det var en upplevelse i sig . höhö .
nu ska jag sova lite , gick upp alldeles för tidigt imorse . sen kommer farmor & farfar framåt ett & då blir det tårta . sen blir det lite fix & sen åker jag & gör lite tårtor . & sen är det fest minnsann !

ha en god påskafton allihopa & ät mycket ägg !

Kommentarer
Postat av: Martin

Grattis pappa Johan !!
Ha en underbar födelsedag!Ps. hälsa dina döttrara
;)

MVH
Martin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback