en solskensoptimist

en dag kvar på jobbet och sen är jag fri! ska bli otroligt skönt att vara ledig nu sista veckan innan verkligheten börjar igen. skolan. fast det känns inte så jobbigt. ingen ångest alls iår faktiskt.
och idag skulle jag ha tränat inenbandy såg fram emot det nåt så snormt.. men det blev inställt. istället utforskade min syster och jag friskis&svettis nya gym, och ja, jag blev rätt svettig faktiskt. känner mig ganska peppad nu och ska träna imorgon igen efter jobbet. för att fira ledigheten liksom. sen på onsdag är det innebandy igen. hå vad jag längtar!
och nu när jag är ledig är jag säker på att solen komemr titta fram :)
sen på torsdag ska jag lätt se timbuktu. får bara inte missas! kan bli veckans höjdpunkt, även om det nog blir tuff konkurrens.
nähäpp. nu ska jag ladda för sista dagen på jobbet med en god natts sömn. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback