valross

idag regnar det jättemkt. och det är min första dag som en fri människa. det var dock lite vemodigt att lämna bergs igår. så idag har jag lagat lax och sett på film. remember the titans, kan rekomendera den, sjukt bra film.
sen ringde min fotbollstränare mig och frågade om jag skulle fortsätta spela. har inte tränat på hundra år då jag vart förkyld hela sommaren, har börjat komma igång igen först denna veckan. jag sa att jag inte visste, men att jag skulle komma nästa vecka. och att det krockar med innebandyn, och innebandyn kommer före. fast det vet han.
ska dit på måndag & prata med dom iallfall. men jag vet verkligen inte vad jag ska göra. vill inte sluta, men samtidigt så har jag inte varit där på evigheter, och inte saknat det så mkt helelr. förutom laget då, dom saknar jag som sjutton. men hur många är kvar? jag vet inte. detta är dagens, och förmodligen hela veckans dillemma, för jag måste bestämam hur jag vill ha det. vill jag spela? kommer jag ha tid att spela? och framförallt, tycker jag att det är kul? det är tio amtcher kvar denna säsongen, och nu har innebandyn precis dragit iång. det är inenbandyn som kommer först, så är det bara. men hinner/orkar/vill jag klämma in lite fotboll där emellan?
rörigt blogginlägg. men jag blir bara så förvirrad av såna här beslut.

nu ska jag äta lite. sen ska jag träna innebandy! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback