älska din fiende? nej.

jag satte mig vid datorn. loggade in. tänkte att nu måste jag ta tag i dethär. läste lite. började skriva. en analys av bergspredikan, missionsbefallningen och en text av en hinduisk präst. och ja, det är exakt lika torrt och tråkigt som det låter. jag skrev. jag läste. och skrev. och läste. och det blev faktiskt ganska bra. jag fick med de flesta aspekterna. jag skrev fyra sidor. jag ansträngde mig verkligen. jag tog tag i det. sen försvann allt. fast jag hade sparat. jag hade verkligen sparat. 
nu måste jag börja skriva igen. ta tag i det, igen. men jag ids inte.  fy för skolans datorer. fy. min dag är förstörd. en timme av onödigt kämpande för absolut ingenting. och nej, jag kommer inte ihåg vad jag skrev. jag kommer inte ihåg hur jag resonerade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback