hawaii

godmorgon godmorgon.
jag har ett stort problem som egentligen är ganska litet. mitt stora problem är att jag inte kan gå ordenligt, och den lilla orksaken till detta problem är min i vanliga fall pyttelilla lilltå. om jag jämför med den lilltå som fortfarande mår bra är den som mår mindre bra ungefär dubbelt så tjock. lite röd. och lite blå. det känns fruktansvärt löjligt att halta omkring på grund av denna minikroppsdel. jag förstår inte hur jag lyckas. igår klämde jag min fot mellan två sargdelar och det var lilltån som fick ta smällen. märkligt hur man bara lyckas klämma en enda tå när man har skor på sig. iallafall. tänk dig att du precis slagit i tån i en dörrkarm alternativt något annat hårt föremål. det gör jätteont i ungefär tio sekunder och man vill bara skrika. sen går det över. tänk dig den tiosekunderssmärtan, multiplicera med tjugo och tänk dig sedan att denna tjugodubblade smärtan håller i sig ganska mycket längre än tio sekunder. sedan halv sju-haket igår närmare bestämt. och jag vill bara skrika. men vem vill vara en mes? och vad är förklaringen? eh, jo.. hehe.. jag går som en 80årig pingvin för att, eeeeeh.. jag har stukat lilltån.
kan man bli klenare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback