i know it's stupid

idag har jag mest bara slappat, ätit alladin-choklad och förberett mig mentalt, fysiskt och på lite andra plan för resan. resan till indien som jag längtat efter så länge och som nu är inom räckhåll. om 34 timmar lyfter planet och vi är påväg.
har andlat massa grejer på apoteket, typ myggstoft och allergitabletter och öronproppar och näsdropapr och tusen saker till. och sen gjorde jag mitt fynd. som förberedelse inför indien gick jag in på lindex och prutade (!) på ett par hotpants. jag fick igenom min vilja!! vad jag först var beredd att betala 150kr för betalade jag i slutänden 59.50 för att få med mig hem. Skall erkänna att jag dock hade diverse nedsättningar och reor på min sida, men iallafall 20 kronor av prissänkningen var min förtjänst!
och så har jag försökt packa och plugga lite om vart annat. religionsarbetet är jag snart klar med men packningen går väl sådär.. för att inte säga dåligt. jag är sämst i världen på att packa! tar alltid med mer än vad jag använder, men denna gången är jag verkligen medveten om det. vi ska vara borta i femton dagar och på min säng har jag lagt fram över 20 linnen, 5 shorts, 3 kjolar och 4 klänningar. jag är medveten om hur pinsamt mycket det är. det finns ju trots allt möjlighet att tvätta i indien. så nu måste jag få lite fason på saker och ting och börja välja vad jag ska ha med mig. men det är så svårt. så svpårt. så svårt. och jag har inga bra skor. blir till att gå i badtofflor i två veckor.
jag har resfeber. så att det skriker om det. är fruktansvärt nervös. nästan rädd. men oj vad jag läntar.

koop - come to me

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas d blir bra i indien då när du packat så mycket :P d e ju mer än jag har i min garderob hemma ju :D hehe

2007-12-30 @ 00:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback