sista & onödigaste dagen i skolan 2007

vaknade och var på allt annat än bra humör. tog mig till skolan. gick många trappor upp till salen. men oj. vi behöver inte vara på lektionen idag. men oj. det var min enda lektion. fruktansvärt onödigt.
dock ska vi se på julshowen sen. men jag kunde sovit till halv tolv. det är väldigt stor skillnad på sju och halv tolv. stor. nu sitter jag här och småpluggar. sista dagen i skolan för detta året. eller iallfall med riktiga lektioner. imorgon åker vi till louisiana och danmark över dagen och på fredag är det mest att äta gröt och säga hejdåochgodjulallesammans.
och jag kan inte fatta att det är dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan. herre min gud. ge mig lite snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback