kan du läsa tankar?

idag har jag fikat med andrea, spanat lite på västra gatan, hälsat på carro på jobbet & cyklat hem i ösregn. jag hade inte en torr fläck på kroppen när jag kom innanför dörren.
jag har en del att tänka på just nu, en hel del. både små grejer & större. en liten grej är att jag funderar på att köpa två marwin-linnen, ett svart & ett vitt. de linnena är bland det bästa som hänt mig & min garderob. sjukt bekväma, bra pris, snygga & bra kvalité. jaa, vad är det att fundera över, egentligen? sen funderar jag på vad som ska hittas på ikväll. förmodligen blir det att vi åker till malin. sen funderar jag på hur jag ska ta mig hem från jobbet imorgon. sen funderar jag på när det ska sluta regna så att jag kan gå ut & springa en runda. sen funderar jag på en himla massa andra saker också. på en och samma gång.
jag tror att jag tänker för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback