action

idag har jag inte gjort någonting . eller jo , jag har lyssnat på razorlight & ätit lite jordgubbstårta . det var i och för sig både bra & gott . jag vill så sjukt gärna åka till roskilde . inte för att det har med någonting annat att göra , särskilt inte med tanke på att jag varken kan eller har råd . men jag vill . vilja slår klass heter det ju ?
dagens tips är iallfall att lyssna på razorlight & försöka ha en riktigt bra morgondag , ni som har sådana förutsättningar . och har ni inte förutsättningarna så får ni väl se till att skapa dem och göra situationen roligare än den är .

imorgon bör jag enligt
http://www.ditthoroskop.nu ( tips från åsa ) köpa en lott , fast det inte blir några storvinster . och jag sitter helst hemma och latar mig , jag bör stanna upp och reflektera över min tillvaro .
ja , midsommar blir nu hejdundrande kul verkar det som , hoho .
just nu är jag dock inte så jättefrisk .

glad midsommar på er !

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lisa horoskopen ska läsas med motto. Är de bra då litar man som tusan på dem är de mindre bra då blundar man. Kram Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback