hemma är nog det bästa ändå

har vart ett himla farande & flygande den senaste tiden . visst har jag haft kul för det mesta , mendet är otroligt skönt att vara hemma denna helgen . ska bara ta det lugnt , något jag inte gjort på riktigt länge . sova , sola , njuta lite kanske . äte lite fruktsallad .

stockholm var trevligt . absolut . men jag var verkligen galet trött . sen kan man ju inte påstå att riksdagen , eu-representationen & nationalmuséet är de platser man bör spendera stora delar av sin tid på . vi fick iallafall handlat lite & ätit lite mat . men mina fötter mår inte helt hundra efter dessa två dagar . har säkert gått flera mil . det mysigaste var ändå att gå i gamla stan med virris & frida . gamla stan är sjukt överskattat , det kryllar mest av turistbutiker som ingen handlar i . eller inte vi iallafall . men husen är fina , och det finns massor av fina fik man kan sätta sig på & bara titta på alla galna japaner med kameror & mexicanare med likadana jackor . ja . det var mysigt . & lugnt . & skönt att sitta ner . hela tågresan hem (5 timmar då vi inte hade råd med x2000-biljetten) spelade vi poker . virre vann hela tiden , och jag förlorade hela tiden . niclas & henke gick nog plus minus noll i det långa loppet . sen kom jag hem & då åkte jag direkt till malin där jag träffade henne & andrea för att sen en film . filmen var ganska bra , men jag var sjukt trött & väl hemma slocknade jag på fyra röda .

    

idag är en annan dag & jag är trött , men det känns ändå ganska bra . solen skiner & ikväll ska jag bara ta det lugnt . kasnke ringa en vän & sen en film , men lugnt blir det . om två veckor är det sommarlov & det känns bra . väldigt bra faktiskt . men två veckor är länge & det lär hända en del på vägen . bara kul hoppas jag . på måndag får vi tillbaka våra nationella prov i matte b , känns mindre kul .

nåt kul är att det öppnat ett glasscafé i kungälv . det måste bara provas någon dag snarast !
nej , solstolen kallar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback