i goda vänners lag

idag fick jag ett mail med mitt schema för nästa vecka . är supernöjd ! kanonbra tider , och två lediga dagar :) underbart . så ni får se till att komma ut och fika på bergs på marstrand en solig , eller regning för den delen, dag när ni har lite tid över.
ikväll ska jag träffa malin & sandra och kanske någo mer? har inte stenkoll. det ska bli trevligt. att träffa sina vänner är aldrig fel. gårdagens kväll spenderades hos bengan med virris, carro, chips & dip. inte helt fel det heller. vet inte om det blir varken chips eller dip ikväll, det enda jag vet är att för mig blir det tidig hemgång. de andra ska ut, men det blir inget med det för min del. imorgon har vi nämligen samling klockan sju! fyfyfy! visst ska det bli sjukt kul att spela lite innebandy igen, att löpa i fontin är ju inte riktigt samma sak, men att gå upp klockan 6 en lördagmorgon lockar mig inte! håll tummarna imorgon vänner, motståndet lär bli tufft, men oj vad vi ska kämpa!

förresten, för mina mer trogna läsare kan jag berätta att både fågeln roger & ragga-låten kom med på skivan. ack & ve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback