ibland undrar man

hej hopp . idag fyller min kära syster 17 år . GRATTIS TILL DIG , STINA !

dagen till ära har jag på mig en rosa tröja , vem kunde tro att jag någonsin skulle klä mig i rosa liksom .. jaja . jag börjar bli lite rädd för msn & hotmail . under tre dagars tid har jag fått mail från viktkoll.se , tappa.se
 & viktväktarna . varför ? varför ? varför ? jag känner mig inte särskilt jättetjock .

idag har som sagt min fina lillassyster fyllt år , vilket innebär att vi snart ska äta tårta . mumsfillibabba . sen ska jag klippa mig . det kan behövas med tanke på hur mitt huvud ser ut just nu .  sen har jag även hjälpt min syster att spendera en stor del av hennes födelsedagspengar ( redan ! ) på diverse fina saker . själv är jag pank . hoppas mamma vill betala klippningen :) har även vart på vårdcentralen & kollat lite hur min förkylning mår . fick ta ett fett blodprov , sjukt obehagligt . sen har jag & sofia plastat in en himla massa tröjor . heja oss .

ja . mycket meningsfullt inlägg känenr jag , men ibland blir det så .

Kommentarer
Postat av: Pinky

Rosa är 4-ever vet du Lisa sällan blir man så lycklig som när man får nått fint rosa.../ Gla midsommar kram Åsa

Postat av: lisa

haha , det ska jag minnas ! detsamma :)

2007-06-21 @ 19:27:10
URL: http://lisy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback