mississippi

något som jag tycker verkar lite småfräckt sådär är le parkour. det är "en urban rörelseform i vilken syftet är att ta sig förbi hinder på ett så smidigt och snabbt sätt som möjligt . hinder kan vara allt möjligt i omgivningen , såsom hustak , stolpar , stegar med mera ."
ni har väl sätt lättareklamen ? & musikvideon till proper education ? ungefär så tror jag visst det ser ut . så häftigt . så fritt på något vis . skulle dock aldrig våga prova då jag är hundra procent övertygad om att jag skulle skada mig allvarligt .

idag är en bra dag . har haft en lektion som bestod av att se på pang i bygget & äta chips . underbart att se hur kul vår lärare tyckte att programmet var , han skrattade nåt sjukt . sen hade vi någon "rolig dag" som elevrådet arrangerat , och som faktiskt var ganska så kul . sen åkte jag & några godingar ut till havet och nordön där en mängd andra filurer redan befann sig . där solade & badade vi , och åt en massa gott :) dessutom fick jag se mina betyg idag & det var en riktig överraskning , en positiv sådan .
denhär tisdagen kan liksom inte bli förstörd . på något sätt .
åh , jag gillar tisdagar nu .


tre dagar kvar till sommarlovet nu , och veckan lär bli händelserik . kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback