take me to a house i can live in

de senaste två , kanske tre åren , har jag pratat om att jag ska göra om mitt rum . tapetsera lite , måla lite , köpa en möbel eller två . mitt stora problem är att jag har beslutsångest . har ingen aning om vilken färg jag vill ha på väggarna eller hurdan soffa jag borde köpa . men imorgon hade jag tänkt att gå till kungälvs färghus för att söka lite inspiration .. måste ju göra något nyttigt på alla mina lediga dagar , så tänkte starta med lite projekt sådär :)
vårt hus är iallafall akos just nu . lådor står överallt , och det är som en labyritn när man ska ta sig från ett rum till ett annat . hopaps det blir bar när det är klart iallfall . just nu har vi ett partytält istället för ett garage och ett förråd istället för ett matrum skulle man kunna säga .och snart vill jag fixa mitt rum också , haha .

Kommentarer
Postat av: carro

det lätju bra att du hoppas på en bar när det är klart :D:D

Postat av: lisa

ja , jag håller alla tummar jag har ;) hoho

2007-06-27 @ 17:23:07
Postat av: Anna

ett tips är att ha vitt på väggarna. då kan man inreda lite hur man vill och allt passar fint. jag önskar just nu att jag hade valt vitt istället för massa blåa grejer. tänk vad mycket fint man kunnat sätta upp på väggarna då!

2007-07-02 @ 14:01:07
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: lisa

ja , vitt är ju en bra färg så sätt . fast mitt rum ät ju ganska så stort , så det behöver nästan hända nåt på väggarna för att det inte ska känans alltför opersonligt . men tack för tipset (:

2007-07-02 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback