tygla din ilska

idag har vi tränat boxning . det var sjukt jobbigt & sjukt kul . när jag stog & slog på säcken och kände hur det började ta emot betämde jag mig för att ta till ett välbeprövat knep . att tänka på något som gör mig riktigt förbannad . jag fann mig själv ståendes framför boxsäcken med ett leende på läpparna . jag är glad . ingenting gör mig riktigt arg & jag kände hur allting bara blev lätt . om ens största bekymmer för stunden är hur man ska orka slå på en boxsäck i ytterliggare en och en halv minut , då har man inga stora problem direkt . så jag slog , av ren glädje , och jag klarade mig minuten ut .

idag har jag även träffat sandra & malin och ätit suhi . mums .
you are my sweetest downfall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback