ååh skolan

jag är så vansinnigt trött så det existerar inte . min högsta önskan just nu är att somna & vakna när sommarlovet börjar . fast det ska jag jobba bort ungefär . vi har håltimme . skönt men segt . två hemska saker händer idag :
- vi ska göra cooper-test på gympan . och jag som älskar att springa .
- vi har naturkunskapsprv & jag har väl inte överdrivit när det gälelr pluggandet direkt .

imorgon åker vi ! ska bli så sjukt kul ! bara släppa allt & se grymma band & njuta . det ska bli 25-30 grader varmt i skånde i helgen :) hoppas det stämmer .  

för att höja stämningen i mitt liv just denna dag kommer här en liten bild . ser jag inte lite asiatisk ut ? på ögonen ? jag som alltid velat vara asiat ( det är sant , jag tycker att asiatiska människor är sjukt vackra )

image47

fick en liten shock idag när vi kollade på mtv i mediasalen & hellogoodbye dök upp . på mtv ! väldigt otippat kändes det som , men dom är ju bra . fast måste säga att deras äldre låtar är bättre .

Kommentarer
Postat av: Gustafsson

Lisa du är grymt cool...
;)
Det mörka håret var nog bättre
än det oranga...
("brandgula")


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback