åh hemska hamburgare

inatt hade jag en försskräcklig mardröm . den var verkligen helt hemsk . så hemsk att den resulterade i att jag var vaken från 04.13 (då jag vaknade av att någon dödade mig) och säkert en timme framåt . den bakomliggande orsaken till denna horribla dröm var en reklamfilm . en reklamfilm om max's nya hamburgare . hur puckat är inte det ? för er som inte sett reklamfilmen kan jag berätta att den handlar om den nya hamburgaren frisco cheese 'n bacon . I diverse samanhang får man följa hur hamburgaren blir så populär att ett monster börjar stjäla den från folk . vem hamburgstjuven är ? det vet man inte . allt man får se är två läskiga monsterhänder . alltså , förstå att jag är en lättskrämd varelse . i min dröm blev jag iallafall dödad flera gånger om av dehär monstrena och även av min egen familj . nej , det är nog sant som dom säger - reklam är skit . hoppas hamburgaren är äcklig också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback