innebandy är bra

igår hade vi avslutning med laget . först var vi skatås & spelade frisbeegolf , mitt lag var sämst . sen hade vi poolpromenad , mitt lag var bäst . sen fixade vi till oss lite & åkte till gamla torget & åt . det var gott ! vi såg lite på melodifestivalen också . sverige var bäst men tyvärr insåg inte alla andra som tittade världen över det . tyvärr .
det var överlag en mycket trevlig tillställning .
jag & anna blev årets överraskningar ! det kändes som en fin utnämning :)
nu längtar jag som sjutton till nästa säsong !


image39

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh,vilken fin bild! Ni var väl värda priset båda två! Lycka till på matchen sen. Vi ska kolla=) KRAM

2007-05-13 @ 13:58:16
Postat av: Coach

Skoj att du tyckte det var bra och roligt igår... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback