kärlighet

och som jag älskar textkommunikation. nåt helt otroligt faktiskt om jag ska vara helt ärlig. det är ju så kul att ha en tre timmars lektion såhär lagom innan lunch när man börjar bli både lite trött & hungrig . dessutom borde det inte ta en hel timma att öppna indesign , skapa ett nytt dokument & göra lite styckeformateringar . det är så sjukt segt att jag avlider . det händer inte . nejmen jippi , nästa år läser vi textkommunikation b , oj vad kul det ska bli ! fyra timmars lektioner kanske ?

kom på igår efter ett samtal med caroline att jag har sjukt mycket att göra denna och nästa vecka . det känns inte alls bra . jag hinner inte leva . har två inlämningar som ska in imorgon som jag knappt börjat med & på torsdag är det megaprov på genetik . genetik är ändå intressant men jag vet liksom att min fenotyp är blåa ögon & blodgrupp noll . dessutom gör han så himla svåra prov. sen på fredag åker vi & när vi kommer hem på söndag blir det megaplugg igen . två spanskaprov nästa vecka , och ännu ett veckan därpå . vår spanskalärare är måttligt populär nu när hon fått för sig att hitta på sina egna nationella prov . sen är det fältstaffeten på torsdag & igår bestämdes tydligen att vi ska klä ut oss till hippies . kan bli spännande . ska nog se lite på hair när jag kommer hem som inspiration , om jag har tid . sen på torsdag åker vi igen .

sen idag måste jag kolla om tältet är helt . problemet är att jag är värdelös på att resa tält . så det kan ju bli en minst sagt spännande uplevelse .

för att ni skaförstå vilken seg lektion jag just nu genomlider kan jag säga att sedan jag började skriva har vi hunnit göra tre indrag . så himla himla sjukligt bra !

nu vill jag ha sommar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback