köp en hamn

igår besökte jag den fina staden köpenham . det var vackert väder , solen sken & där stod jag med jacka & halsduk . men , det var skönt ändå . jag handlade lite fint , åt mycket gott & allmänt njöt av det fina vädret & att strosa omkring på de mysiga bakgatorna . ströget är förresten sjukt tråkigt & sjukt turistigt . sedan på hemvägen fastnade vår buss i tullen . det var nåt att berätta för barnbarnen om man säger så . vid kvart över elva snåret var vi tillbaka i kungälv igen , och efter att ha gått cirkus 1,3 mil & varit vaken sedan 04.30 var jag hyfsat trött, men än var kvällen ung . jag begav mig till en vän som hade fest 6 det var trevligt & jag var sjukt övertrött . sen åkte jag hem & sov .
igår var alltså en helt underbar dag ! mer sånt ! jag var jätteglad .

imorse när jag vaknade var jag snarare trött än glad , men efter en promenad med carro (som vanligt) kom glädjen tillbaka .. och jag känner att denna kväll kan bli lika lyckad som gårdagens (minus timmarna på bussen) . dessutom är det kanonväder här i sverige idag ,
det är ju alltid kul .


simma lugnt !


cph


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback