nu är det maj

dagen började med att jag vaknade allt annat än utvilad . men efter enbart två och en halv timmars sömn kan man väl inte förvänta sig något annat . efter en lång morgon åkte jag & caroline till göteborg . sen kom emmie till göteborg hon med . anledningen till att vi tog en sväng till denna lite större stad var att våran vän bengan fyller år på torsdag . på grund av det inhandlades diverse gåvor , och jag skulle vilja säga att jag tror att hon kommer att uppskatta dem allihop . vi åt lite thai-mat & sen efter en tid åkte vi hem . då var jag så trött man kan bli utan att somna . när jag kom hem la jag mig på soffan , men kom fram till att jag absolut inte fick somna , för då kan jag omöjligt somna ikväll . mina resterande planer för dagen blir nog att ta det lite lugnt & spana på ugly betty och kanske lite desperate houswifes om jag inte somnat då . dessutom ska jag greja lite med min gamla mp3 som min far ska låna när han åker till tjeckien imorgon . utöver det blir det nog mest sömn skulle jag gissa .

igår var en underbar dag . vaknade tidigt och åkte till orust där hela tjocka släkten befann sig . mina småsysslingar är världens sötaste och jag älskar orust . världens vackraste plats . sen körde jag & min syster hem vid fem-haket , och senare på kvällen kom lite folk hit på lite grill & annat trevligt . lyckad kväll överhuvudtaget .

dagens låt : esthero - everyday is a holiday
god kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback