rubriker är inte en av mina starka sidor

idag har varit en omtumlande dag . jag var tvungen att stanna hemma från engelskan idag , då en reparatör skulle laga vår diskmaskin . äntligen slipper vi diska för hand , det var verkligen jobbigt . jag lovar . sen gick jag dumt nog till skolan redan vid elva , fastän jag inte hade någon lektion förrän kvart över ett . smart lisa , smart ! sen satt jag i vår underbar skola och pratade med diverse människor om fjällresor , svåra ord som tillexempel stereotyp & åt lite gästabudssoppa . sen träffade jag min vän emmie som kom ehm från turkiet igår . hon var ju inte lite brun direkt . sen hade vi mattelektion & vi lyckades lösa ett väldigt svårt tal i min grupp , så vi fick en påse bilar av vår lärare . sånt gillar vi ! sen cyklade jag hem i regnet . det var väl min dag i stort sett , även om det faktiskt hände en hel del annat också .  det är konstigt att man kan vara jätteglad , och sen att det bara kan vända . pågrund av egentligen ingenting alls . fast nu är jag glad för nu tänker jag på filmen vi såg igår . alltså , många säger att den var dålig men jag tyckte den var fantastisk . jag sitter här och skrattar så glad gör den mig .
sen ska jag äta mat & plugga & kanske träffa carro en sväng & sen ska vi på möte & sen kanske jag ska träna om jag inte har alltför ont i halsen . denna veckan blir hektisk , har en massa att göra men så lite tid . & hoppas det slutar regna snart .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback