siesta

imorgon bär det av . ska bli så sjukt roligt . jag kommer drömma om brassestolar & tält & kardemummaskorpor & regn inatt . helt säkert . hoppas solen skiner & att banden låter som de ska . men oavsett ska vi ha sjukt kul !!

idag skulle vi handla lite nödproviant . det slutade med att vi gick från maxi med ett paket bröd , ett paket skorpor , en tub kalles randiga , våtservetter & en påse marshmallow . det blir nog gott det .

erkänn nu mina vänner att ni är lite avundsjuka . nikola sarcevic , tingsek , salem al fakir , sahara hotnights , fibes oh fibes , peps person (!) & massa annat bra . erkänn att ni vill åka med !!

egentligen kommer hela den här grejen väldigt olägligt i mitt liv , framför allt med tanke på att jag har 2 spanska prov tisdag & osndag . slutprov som jag inte ens börjat plugga till . men så kan det vara . & det är värt det . hopaps jag kan säga det när jag komemr hem på söndag också . att det var värt det :)

nu ska jag packa ner lite plastpåsar & regnjackor & solbrillor & huvudvärkstabletter .
ha det fint min kära läsarkrets , som säkert är jättestor . haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback