sömn

inatt sov jag 14 timmar . det var nog ganska så behövligt . stressade iallafall till skolan & väl där visar det sig att vi inte har en endaste lektion . kul . det är bara att cykla hem igen ..
något som irriterar mig är att jag ungefär 7 gånger i månaden får olika "erbjudanden" från tappa.se . för er som inte är så insatta är det en sajt för folk som vill gå ner i vikt . varför skickar dom mail till mig ? mycket irriterande är det iallafall .
idag har jag vart duktig & gjort en sammanfattning av mitt spanskaprov . mindre kul känns det ju att den är 22 sidor löång & då saknas ändå en tredjedel av det vi ska kunna . kul . dessutom är en del av provet imorgon & nästa del på onsdag . & som sagt , det enda jag gjort är en sammanfattning . mer kul .
nu ska jag sova . kanske inte i fjorton timmar , men väl till kvart i sju imorgon bitti .
god natt .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha ha,det med tappa var roligt. Min mamma fick också sånt från viktväkttarna. Min mamma väger 55 kg...behöver inte säga mer va=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback