i'm back

hej kära läsare. nu är jag tillbaka, iallfall för en tid framöver. bloggens design är tråkigare än någonsin men jag hoppas att ni tycker att jag är en ganska kul typ ändå.
 
sedan sist har jag gjort mycket roligt, och säkert en hel del tråkia grejer också. jag har lyssnat in mig på lite ny härlig musik, bokat biljetter till konserter, gått i skolan alldeles för mycket, pluggat på tok för lite, köpt ett par svarta skor med fem centimeters klack som jag tvivlar på att jag någonsin kommer att kunna gå i, klippt mig, träffat mina vänner en del, spelat ganska mycket innebandy (har till och med gjort mål, det ni!), gått minst tiotusen steg om dagen, ätit glass .. och tusen andra helt oviktiga saker.

ikväll har jag planerat att se på film och äta mig tjockare i goda vänners lag. det blir trevligt. imorgon är det shout out louds som gäller, vilket jag verkligen ser fram emot.

dagens stora fråga är såklart vem som åker ut i dagens idol. efter förra veckans stora tabbe av svenska folket att inte rösta tillräckligt mycket på daniel så vet jag inte vad jag tycker längre. i ärligthetens namn bryr ja mig inte alls.
fast å andra sidan var det kanske rätt bra att han åkte ut ändå. de som vinner idol är ju inte direkt kända för att blir etablerade artister i världsklas.. vilket kanske inte daniel kan bli heller.. men nu får vi kanske iallfall chansen att se mer av honom. och höra låtar som inte är utplockade av någon poppig skivbolagssnubbe. idol är överskattat ändå. vi bestämmer det. punkt.

vill sist men inte minst tipsa om en människa som gör riktigt bra musik,
armand mirpour. lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback