dagens goda gärning?

idag spelade vi match. kul, men tråkigt att vi förlorade. men dom var bra. riktigt bra faktiskt.
när jag kom hem från matchen såg jag något förfärligt sitta på alla elskåp längs gångbanan hemma hos mig. affischer från nån patriotklubb som tyckte att man skulle "rensa sverige" eller nåt liknande. sånt gör mig bara så jävla förbannad. så med kökskniven i högsta hugg gick jag ut och skar ner ett antal affischer. inte helt lätt då dom använt typ fjortn lager karlssons klister. jag vill starta en motattack. för det finns nog ingenting i hela världen som gör mig så förbannat arg som rasism. hur tänker människor egentligen? nej. fy fan säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy bubblan säger jag också, bra gjort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback