early evening

jag har prov i matte c imorgon. men jag är sämst på att plugga matte. det är ett sånt där ämne som jag anser att man inte kan plugga. det man kan, det kan man.. och resten kan man inte gör så mycket åt. men jag tror jag kan det mesta inför morgondagen (tack gud för formelsamlingar). så det går nog bra.
igår såg vi en film om dalai lama. förmodligen, eller helt säkert, världens intelligentaste man. det var både läskigt och underbart att se och höra allt smart han sa. tänk om alla var som honom, då hade vi inga problem i världen. man blev nästan tårögd för att han var så fruktansvärt smart. och glad! lyssna mer på dalai lama människor, för gör vi som han så kommer allt att bli bra. allt. (okej, nu kanske jag överdriver en smula. men han är ruskigt intelligent).

nu ska jag till evert och colla (det nya färga) hennes hår. sen kanske jag ska försöka plugga lite matte, om tiden räcker till och jag känner för't. sen ska jag träna. sen är det godnatt och hej och godmorgon imorgon igen. nu bara flummar jag här. temat för nationella proven i svenska b är dröm & verklighet. där snackar vi flum. en vacker dag kommer jag att bli galen. helt säkert.

god kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback