föralltid innebandy

det är det roligaste jag vet. särskilt när vi vinner. vi vann idag!
vi mötte frölunda i frölunda kulturhus och vi vann med 6-1. riktigt rolig match att spela och vi var dessutom rätt bra :) härligt. nu hoppas jag bara att vi kan fortsätta såhär och vinna lite, för det berhöver vi verkligen.
nu ska jag plugga. eller det är planen iallafall, får väl se hur det går. brukar vara lättare att planera än att verkligen göra det. men ibland måste man.

nästa vecka är det full fart som gäller. det händer massa saker hela tiden, varje dag. mycket ska bli kul, men det blir itne mycket tid över. så nu ska jag verkligen försöka bli av med lite plugg, för jag lär knappast ah tid i veckan. som sagt. hundra gånger.

ha en fin kväll och lyssna på kate nash för hon är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback