hey monday

dagen började med att jag och carro åkte till gymmet imorse, tidigare än någonsin förr. mycket löpband blev det, och vi var riktigt stolta över oss själva när vi kom hem igen, några minuter efter nio. sedan har jag, frida & virris jobbad ganska bra med vårt projektarbete, visst kunde vi kanske fått ännu mer gjort men vi har haft väldigt kul iallfall. och vi har bakat jättegott bröd, foccacias. sedan har jag vart ute och gått, kollat lite presenter till folk som snart ska fylla år, beställt tapeter med min mor, lagat mat, pluggat och börjat skriva på ett reportage. än är inte dagen slut och jag ska träna, färga håret och överraska en vän som fyller år senare ikväll och inatt. fullt ös, men roligt är det!

varför bloggar man egentligen? varför har alla människor facebook?
är det den moderna människans sätt att bli sedd, att få uppmärksamhet?
jag vet inte. men jag är en i gänget, och ibland undrar jag varför jag bloggar. eller ofta.

Kommentarer
Postat av: Gustafsson

Uppdatera nu LIZY...

2007-11-17 @ 19:30:59
Postat av: lisa

ska bara ha något att skriva om först.

2007-11-19 @ 13:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback