min lilla rosa dröm. wow!

idag köpte ja en ny mobiltelefon. den var billig, sådär lagom rosa, och den går att ringa på, till skillnad från min gamla telefon. och den kan skicka sms! (inte av sig själv dock) den uppfyller helt enkelt alla krav jag har på en telefon.
ja. jag är mycket nöjd med min nya rosa vän. haha. äckligt fulsnygg. passar mig helt prefekt. rosa är ju dessutom min färg. ohja. verkligen. haha, den är grym.

dagens dillemma dök upp när jag höll på med mitt projekt och tog ner diverse affischer från mina väggar. jag tappade ett häftstift på golvet alternativt i min säng, och nu kan jag inte hitta det!! det är jättejobbigt för jag vågar inte gå på golvet riktigt, för det kan ju ligga där. och jag kommer inte våga sova i min säng ibatt för jag kan lägga mig på det. måste hitta, måste hitta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback