shine shine shine

image83


min helg skulle kunna sammanfattas med tre korta meningar. peter siepen på o'learys. märkliga filmen allt om min buske och alternativ marängswiss hos andrea. städning och nerpackning av grejer i mitt inte längre jättestökiga rum.

jag har fyllt tre flyttkartonger med grejer, skruvat isär lampor, ett bord, dragit ut skruvar ur väggarna och lite till. ska förhoppningsvis måla tre av väggarna nästa helg och sen är målet att ha tapetserat färdigt de resterande två och skaffat lite inredning inann höstlovet är till ända. känsn så kul att äntingen slippa leva i ett grått, dystert rum och sova i en bädsoffa som knarrar så fort man rör på tårna. det ska bli kul att äntligen fixa detta sorgliga rum jag lever i.

för alla er som gillar te så kan jag bara rekommendera yogi tea's classic cinnamon spice-te. fantastiskt gott! och för er som inte gillar te så kan ni köpa det ändå och bara lukta på det. det lukatr en blandning av kanelbullar, pepparkakor och nån annan god doft som jag inte riktigt kan identifiera. jag lever på detta nu. mums. och på förpackningen kan man läsa om detta teets historia, lära sig en enkel yogaövning och läsa om vetenskapen ayurveda. grönt te med citron är ett minne blott.


nu ska jag koppla ur min video och lägag in lite saker i garderoben, sen är mitt rum så tomt det kan bli och nästan redo för att målas om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback