en helg

film, innebandy & lite fest. det blir inte bättre! har haft en sjukt rolig helg med grymma vänner & lagkamrater. riktigt riktigt kul! sen att matchen inte gick bra var väl mindre kul, men sånt händer. vi spelade inte bra helt enkelt, finns inget att skylla på. nu är de måndag igen och verkligheten har börjat. idag var jag hos tandläkaren i ungefär 1 minut och 45 sekunder. det kortaste tandläkarbesök jag någonsin varit med om! träffade även på en knäpp busschaufför idag. lyckades åka med hans buss två gånger tillochmed. han var helt bakom flötet. vägrade köra för att några skulle ha med sig barnvagnen, hotade med att ringa polis.. sjukt var det.
skolan också ja. jag kommer tappa det. ligger efter en massa och tycker bara att det är så otroligt tråkigt med allt. varje morgon vaknar jag och tänker bara, fan, jag stannar hemma idag. men jag har mindre än ett år kvar nu. jag ska klara det! jag måste klara det! ska bara hitta glädjen i igen. om det nu någonsin funnits nån glädje i att plugga.
innebandy är iallfall det roligaste. helt underbart att spela. det är glädje det, även om det inte heller går bra jämt så är det fruktansvärt kul.
jag blir arg, för min dator har allvarliga problem. måste fixa det imorgon. måste köpa en extern hårddisk också. kan vara därför den inte funkar. det finns inget minne kvar på hårddisken alls nästan.
ja, det finns en del att göra. men det mesta är ändå kul, även om denna lilla text kanske inte bara känns så positiv. imorgon ska jag vara en duktig flicka och göra alla mina läxor. för att orka det måste jag även vara en pigg flicka, så nu ska jag sova. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

mysmys! vi hade skojigt iaf (:

Postat av: lisa

det hade vi verkligen!!

2007-09-26 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback