i´m all gone

idag har jag genomgått ett syntest som visade att jag ser sämre på höger öga än på vänster. av någon underlig anledning hade jag tänkt mig att det skulle vara tvärtom, precis som att man är högerhänt och högerfotad borde man ju vara högersynt. men icke.
jag har även observerat en hel del annat spännande, bland annat en kostymnisse åkandes på en hemmasnickrad sparkcykel (en longboard med en fastsatt pinne) mitt i nordstan.
jag har varit på toaletten på hvitfeldska. jag har drogtestat mig. jag har fått en väldigt felaktig lönespecifikation. jag har ätit keso, min nya favorit. sen har jag provat min drömklänning och insett att den no inte riktigt var min drömklänning trots allt.
och tillslut fastställde jag att jag verkligen inte passar i en viss typ av solglasögon som verkar finnas i var och varannan butik just nu.

jag har hunnit med en del idag. och mer skall det bli. tänkte börja fortsättningen av denna torsdag med att laga pasta carbonara. och lyssna lite på lykke li.

det är ganska läskigt att jag skrivit ordet jag 11 gånger i detta inlägg. därför får målet för nästa inlägg bli att inte skriva detta egoord en endaste gång. får nog bli till att posta ett youtube-klipp tror jag. mohaha. denna lilla blogg handlar ju trots allt framför allt annat om just mig. äckligt vad egocentrisk man kan vara.

simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback