jag fryser om händerna

idag har varit en bra dag ändå. har varit på anställningsintervju, det kändes bra och de var jättetrevliga.
sen har jag lyssnat på fin musik.
snart skall jag äta och sen skall jag jobba. lite segt, men det gör ingenting för solen skiner ute, livet är lätt och det ät värt det när lönen kommer.

och min rubrik är jätteintressant.
nej, nu ska jag sätta in någon fryst maträtt i micron, bli lite nostalgisk och lyssna på introt till skymningssagor. ni vet, det där barnprogrammet som gck när man var liten, där pettson och findus var med en del. då tyckte jag det var ett lite läskigt intro, vad jag minns. tänkte mig alltid att en eremitgubbe, som var med i något annat knasigt barnprogram, som jag var lite rädd för bodde i huset i bergen. nu tycker jag att det är vackert.


Kommentarer
Postat av: daniel

åååh! Jag tänkte på det där programmet för några dagar sedan. Men jag kom bara ihåg den plingande musiken och berget, inte vad det hette. Så det var ju omöjligt att hitta. :)

2008-04-11 @ 16:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback