my number one

underbar dag! solig promenad och sushi på altanen. fint är ordet.

den 3e maj spelar pacific! på storan och jag vill verkligen gå, men det är 20årsgräns. så himla typiskt. men.. (det finns oftast ett men) den 2e maj spelar dom på ett ställe i borås, där det "bara" är 18årsgräns. så. jag måste dit helt enkelt. det är billigt. och det är bra musik. vad mer kan man begära? allt jag behöver nu är en vän som vill följa med. du kanske?

sen är det ju en bonus att de gör snygga videos också.



nej. nu ska jag nog faktiskt ta ytterligare en promenad. och sen är det lördagskväll och glädje för hela slanten.
tjing.


Kommentarer
Postat av: c

jag är med :D

Postat av: Anonym

BRA!

2008-04-21 @ 08:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback