now and then

hur kan det vara snö & vinter när man vaknar och sol & vår när man skall äta lunch?! det är nåt fel, det är ett som är säkert. världen mår inte bra.
men jag klagar inte, sålänge det är solen och våren som visar sig merparten av tiden.
idag har jag klippt mig och min frisör blev lite galen och lockade hela mitt hår och prövade en massa hårupsättningar lite halvt. knasigt men mest väldigt kul. när jag gick därifrån ahde jag hollywoodsvall. lockarna börjar dock lägga sig nu, ser snarare ut som en hög med hö faktiskt, haha.

och idag fyller min pappa år! grattis till honom :)

jag tycker bara att heroes är för bra.


Kommentarer
Postat av: robin

låter som håret blev fint iallfall :)

2008-04-07 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback