mitt nya liv

börjar idag. är tanken. jag skall börja gå upp i tid, vilket jag i och för sig redan misslyckats med. och jag skall börja få lite rutiner och framförallt träna. det är tanken.
jag skall laga mat varje dag och ta långa promenader och få ordning på kaoset som råder i mtit rum och förhoppningsvis hitta på lite roliga saker och jag ska lägga upp ett par jeans och jag skall träna lite grann.
måste hitta en tidskrävande hobby också. för känner jag mig själv rätt så kommer jag att vara rätt rejält rastlös alldeles snart.

det skall jag göra. för nu är jag ledig i tre veckor framöver och efter nordicaveckan vet ingen vad som händer. sitter du på ett ledigt jobb som går att kombinera med mitt liv så slå en signal!

har förövrigt haft en fin helg med middag, musik, fest & goda vänner. livet är härligt ibland. för det mesta faktiskt.

nu skall jag storhandla på ica för första gången i mitt liv ungefär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback