åh vilken härlig dag?

härligt är att jag just ätit frusot, och inte behöver bege mig till skolan förrän om drygt en timme. väldigt mycket mindre härligt är att regnet öser ner, och vårt partytält kommer troligen blåsa bort rätt snart.
igår var det match, och det jag tänker på mest är de världelösa domarna, som på något vis såg saker som ingen annan såg, men missade det som alla andra såg. men, men.. det gäller att strunta i dem och bara lira. domaren kan man aldrig påvera ändå. vi vann iallafall, alltid gött.
idag har jag tusen saker att göra. eller iallafall sju, vilket innebär att jag borde börja nu.
sedan skall jag cykla till skolan iklädd både regnjacka och regnbyxor, så att stina verkligen skulle skämmas för mig om hon såg mig. haha!

hejsvej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Anna

det låter helbra lisa (: regnbyxor är lite underskattat.

Postat av: lisa

regnbyxor är fruktansvärt bra!

2008-02-26 @ 16:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback