candy bar killer

när man har ganska långväga besök får man engagera sig och hitta på grejer. så idag har vi varit på världskulturmuseet, bland annat. där fanns som vanligt många fina utställningar, bland annan en som hette take action. mycket intressant om hur man kan påverka, förändra världen o.s.v. det jag gillade mest var snygga lådor med diverse saker i. som små tittskåp. på glaset stod det: break the glass when the revolution starts. en sån skulle jag vilja ha på min vägg!

sedan var vi på universeum, sen åt vi en massa, spelade tp & köpte 2½ kilo godis. vi åt upp nästan allt. äckligt gott ungefär.
pågrund av dessa trevliga gäster har jag dock glömt att plugga i helgen, inte bra alls med tanke på platon, kuhn & de andra gubbarna vars åsikter jag ska ha koll på på onsdag. inte heller med tanke på derivatan och dennes vänner som jag skall förstå mig på innan fredag.
men en fin helg har det vart. fastän vi förlorade på tp. men man kan inte alltid lyckas.
god natt.


image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback