forever seems just fine

jag har en dröm som inte många vet om. jag vill åka till san fransisco. jag vet inte varför egentligen, men den staden fascinerar mig på något vis. och antingen så blir jag jättebesviken om jag väl komemr dit någon gång eller så stannar jag föralltid. eller något mellanting, vem vet. ingen jättekonstig dröm kanske, men ändå. nu är iallafall snart skolan slut och livet börjar på riktigt. det är då man får tid för såna drömmar. att åka till san fransisco. men först är planen att jobba. och sen åka till asien, en annan dröm. vietnam ska bli vår första anhalt. kanske kan vi ta en sväng till san fransisco på hemvägen?
jag hoppas bara att detta inte ska bli ännu en sån där tanke man får, och pratar om att genomföra, som bara rinner ut i sanden. för snart börjar livet och jag vill leva det för fullt.

och idag har varit en bra dag. och andrea fick mig att tro på mig själv. och man fick gratis godis från fazer på h&m. och allt bara gick min väg på något vis. ibland behöver man sådana dagar.

simone white - the beep beep song

Kommentarer
Postat av: carro

jag vill vara med dig på dina resor :D resten av livet :P men först blir det en plojresa och sedan seriös resa :P vi e ju resebuddys :D

Postat av: lisa

livet är en resa om man ser det så. klart vi ska!

2008-02-20 @ 10:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback