how can you improve on perfection?

har haft en god myshelg och än är det inte slut. ikväll vankas det spel, lite black out, lite scategorier, fruktsallad med keso & brämhultsjuice. jaa, vad ska man säga. kul att träffa sina släktingar, är alldeles för sällan alla är samlade. men det blir så trevligt när det väl händer. hälften har åkt hem men den andra hälften är kvar, så än får jag inte sova i min egen säng. men vad gör man inte? :)

just nu finns det ett antal män som förpestar mitt liv. är ni bekanta med john locke, platon, carl popper, thomas kuhn, george berkley, aristoteles, immanuel kant, descartes och david hume så förstår ni kanske att alla dessa mäns åsikter och teorier är kluriga att hålla isär. någonting jag måste bemästra inom sisådär 64 timmar. alldeles för lite tid.

daniel, hoppas du läser dethär för mitt unika-besökare snitt har ökat. snart är jag en av modellbloggarna, jag lovar! det är nära nu. och du måste börja kämpa för att hänga med i toppen!

so long, luftballong

Kommentarer
Postat av: Axel

John Locke är med
i Lost, resten av grabbarna har jag förträngt sedan länge. Snacka med Daniel, han brukar skryta om sitt MVG.

2008-02-24 @ 22:34:52
Postat av: Lisa

det får jag göra. hoppas att även jag ska lyckas förtränga dem ganska snabbt efter onsdag.

2008-02-24 @ 23:24:07
Postat av: dManVieGl

Jag skryter inte om att jag fick MVG i filosfi.

2008-03-01 @ 00:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback