i used to think i was alone

jag har alltid varit nöjd med min telefonoperatör, telenor, men nu blir jag bara trött.
för det första har jag haft fruktansvärt dålig sändning den senaste tiden. fast det gör inte jättemcyket, tro det eller ej. det som däremot irriterar mig är att jag sedan klockan sju imorse fått 28, jag skojar inte, 28!!!! sms från telenor där det står att mitt innestående saldo är 23 kronor och 48 öre. ONÖDIGT. och JOBBIGT.
och lite ledsamt med tanke på att jag får sms ganska sällan, och därför hoppar till lite av glädje varje gång mobilen piper. känner mig ganska populär i de 8 sekunder som de tar attladda smset, och hinna inse att även det är från telenor.

okej. telenor. jag vet att ni gillar mig, och vill visa det genom att ge mig mycket uppmärksamhet. men nu räcker det!
jag känner mig lätt telefonterroriserad.

Kommentarer
Postat av: daniel

Hahaha! Precis så har jag det med. Det blir lite pirrigt i magen, för visst tror man alltid att det är någon jätteviktig som skickat.

Och för att inte tala om när det väl ringer någon...

Postat av: lisa

ja. ojoj. får man väl ett samtal pirrar det rejält ;)

2008-02-21 @ 17:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback